Központi utasítást kaptunk arra, hogy a Rendezvényes Helyi Felhívásunkat egészítsük ki az alábbi szövegrésszel:
„Rendezvény esetében: a kedvezményezett köteles a rendezvény témájáról, helyszínéről és időpontjáról szóló meghívót és a meghirdetés dokumentációját a rendezvény megvalósítási időpontját megelőző harmincadik napig a közbenső szervezeti feladatok ellátása során bevont szervezetként eljáró megyei kormányhivatalnak elektronikusan a https://e-kerelem.mvh.allamkincstar.gov.hu/enter/ felületen keresztül megküldeni. A kedvezményezett az általa szervezett rendezvény vonatkozásában köteles a rendezvény témáját, helyszínét és időpontját, a rendezvény megvalósítási időpontját megelőző 30. napig a rendezvény helyszínének tekintetében illetékes LEADER HACS honlapján közzétenni”
Fenti megtétele azért szükséges, mivel a rendezvények tekintetében a helyszíni szemlék lefolytatása nem a helyi akciócsoportok feladata, azt az illetékes Kormányhivatalok illetékes Osztálya (korábbi MVH) látja el.
A módosítást kezdeményeztük, hamarosan meg fog jelenni. Addig is azt kérjük a rendezvényre pályázóktól, hogy ha saját felelősségre megtartják a rendezvényüket a fenti előírást ne hagyják figyelmen kívül.